+ Stay strong

Oj, här var det bloggat illdåligt!
Har inte funnits något att skriva om och har inte vart på särskilt bra humör heller. 
Men nu är det äntligen helg igen, är ganska trött så somnar snart känns det som. Gick upp vid fem idag , korkat nog. 
I alla fall så kommer Moiis hit & sover i morgon eftersom att mina föräldrar ska bort så vi är ensamma hemma, eller min bror skulle vara hemma också men han håller sig på sitt rum. Så vi har hela nedervåningen för oss själva, så vi ska kolla på massa film & sånt där mysigt! 
Sen på söndag har vi konfa, orkar verkligen inte. Men vi har det bara en gång i månaden ungefär, 

Detta inlägg blev inte så särskilt långt men är helt tomm i skallen och alldeles trött, men ska glo igenom ett sista avsnitt av one tree hill - inne på första säsongen nu eller ja , ett avsnitt kvar av den första hehehe.. 

Här får ni en gammal bild sen någon månad sen tillbaks, den såg mycket bättre ut när den var minimini men nu ser den bara förjävlig ut. Men jag orkar verkligen inte bry mig, 
/Puss & kram från en trött beckiiiis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0