I'm baaaaaaaaaack!

Detta inlägget skulle publicerats igår, men det funkade inte att lägga in det just då. Så skulle gjort det senare på kvällen, men somnade ganska tidigt.


Tillbaka efter en veckas bloggpaus & lite till, laddat med nya batteri & energi. Lögn åtsido, men lät helt Ok att skriva så, jag mår helt awesome! Saknar Moa som in i bara, men hon kommer hem på måndag, så får äntligen träffa henne på tisdag. Kommer vara alldeles blek i jämnförelse med henne, inte bra! 

Det har inte hänt något särskilt under den tiden jag har vart borta direkt, har förbättrat min kondition en aning bara om ni ville veta det, hehe. 
Illstolt, sen så har jag börjat ta den där moppekursen på allvar. Eller teorilektionerna är över nu men jag har börjat läsa igenom allting så ska snart göra testerna på datorn, snart dax att börja övningsköra också. Woooho! :D 
Astaggad tills jag får börja köra, sen idag så cyklade jag & Carro till Skillingaryd för att köpa glass, fett värt det. Bara att på hemvägen frös jag ihjäl, kände knappt mina fötter eller händer.. 

Och det går inte att lägga in bilder just nu (?) 
Åh! 
/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0