If you want to make your dreams come true, the first thing you have to do is - wake up

Hej, här står det still!
Och för min del kommer förmodligen näst intill göra det resten utav veckan vi får se hur Moa gör, men det är så mycket i skolan nu och då blir bloggen lidande även så att känslorna börjar ta över nu. Jag orkar inte skriva när jag mår uselt & har för mycket plugg att ta tag i, men på onsdag har vi studiedag och idag är jag hemma från skolan, men ska till skolan i morgon & sen lär det inte bli så mycket skrivet här! 
Men som läget är nu känslomässigt så mår jag helt underbart, allt är på topp. ''Allting går bra nu kompis'' 
Så idag ska jag ta tag i massa läxor & läsa till moppeteorin som är i morgon.


Jag är tillbaks om bara några dagar, ni får ha det! 
Och då är jag tillbaka med massa energi & gladhet så det spricker om det! 
Puusssssssssssssssss ♥
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0