I still haven't found what i'm looking for

Jag skulle .. bloggat igår kväll, men glömde bort det lika fort. 
Stack hem till Carro igår kväll med massa godis & så kollade vi på the oc, fick även min födelsedags present en vecka tidigare ungefär. Fyller år på fredag, men hon ville ge mig den tidigare ifall jag behövde byta eller ifall jag ville byta, fick i alla fall ett jätte fint späts linné som jag hade kollat på & ångrade enormt att jag inte köpte det. Men då så köpte hon det, hon är super gullig! 
Vi somnade inte förrens ett igår ungefär, sen vaknade vi vid nio halv tio någon gång. Åkte hem vid tolv tiden, hade huvudvärk & var allmänt hängig & är det fortfarande. Känner mig ganska tung i huvudet så ska vila lite & göra ett till moppetest på datorn igen sen bara ta det lugnt! 
Får se hur jag mår senare ikväll om jag orkar blogga eller inte, men ha det bra under tiden!


Cyaaaaaaaaaaaaaaaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0