Carrobooiii

Tjenare!
Världens bästa Carro är här och tänkte blogg lite åt becka för att hon just nu sitter och vågar mitt hår, Mysigt!
Vi har precis varit ute och gått och käkat glass medans vi lekte i klevshults stora och sjukt fina lekpark, vet att alla är avis på att vi bor i staden som aldrig sover...
Jo imorgon fyller ju finaste becka 15 år och blir då byxmyndig så ni vet vad ni ska ge henne nu om ni inte vill att hon blir gravid då förstås, men aa nu har min fantasi tagit slut och hoppas att becka bloggar ikväll så att jag kan läsa något roligt.
Hoppas att du får en super bra dag imorgon Beckaaa!
jag vet att ni alla vill se snygga bilder på oss så ska inte göra er besvikna!

Kommentarer
Postat av: Lina

kan du inte visa bilder från din resa moa? :)

Grattis rebecka, btw! :D

2012-03-23 @ 18:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0