Är du redo på att festa loss? Allting är på topp!

Tjokors! :D
Har inte skrivit sedan i fredags men jag hade världens bästa födelsedag, fick pengar , smycken osv :)
Sen var Carro här & firade mig också, fick världens finaste tårta!
Carro gick hem vid tio tiden ungefär eftersom att vi hade öppet hus i skolan dagen efter , alltså igår då. Vi började klockan nio med vanliga lektioner första hade vi syslöjd , men var tvungen att gå ifrån sista kvarten eftersom jag skulle sitta i loppisen efter det hade vi bild & sist engelska men var inte med på hela den lektionen eftersom att jag skulle sitta i loppisen då. Hehe ;)
Alla lektioner & så var slut vid tolv så jag åkte hem.

Vid halv tre tiden åkte vi till mina kusiner i Jönköping. Hade verkligen roligt där, ville knappt åka hem.
Har inte träffat Amanda på hur länge som helst , så vi snackade & sen åkte vi på hennes moppe till någon sjö & köpte glass ,
Supermysigt!
Vädret är hur fint som helst ute så det blir nog att ta sig ut en sväng sen och om det blir som planerat idag ska jag träffa en kompis. Så får se hur det blir med det!
Ska nog ta mig upp ur sängen eftersom att jag vaknade precis. Skriver mer när tiden räcker till!
/ Rebecka


Kommentarer
Postat av: Alva

Ni bloggar för dåligt! Har inget att läsa nu juuu :( hehe

Pussen //alviiis<3

2012-03-28 @ 07:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0