60 RANDOM FRÅGOR

1. Vad är ditt mellan-namnAnna Victoria


2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Fiora

3. Är du i ett förhållande nu? Nej

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -

5. Vem var du tillsammans med sist? Inget seriöst

6. Får man fråga varför det tog slut? -

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Nej

8. Vem vet mest om dig? Malin, Martina, Rebecka & lite killkompisar

9. Vad gör du på fredagskvällar? Jag är på fritidsgård, träffar folk & åker iväg till andra städer och hittar på saker typ

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Hmm.... svårt.. Men måste nog ändå säga att Dear John är den bästa. CHANNING TATUM IN MY ♥

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej

12. Har du någonsin varit full? Ja

13. Har du testat droger? Nej

14. Röker du? Nej

15. Snusar du? Nej

16. Saknar du någon just nu? Ja

17. Hur mår du idag? Bara bra

18. Hur många tabletter tar du dagligen? 2 stycken - vitaminer och järntabletter

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? samma som nu typ

20. Bästa minnet från sommaren? Kroatien

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Kroatien

22. När var du där? Somras/höstas (början av augusti kom jag hem)

23. Är du rasist? Nej?

24. Har du helt svenskt ursprung? Nej

25. Om nej, vart kommer du ifrån? Italien

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Både och, utländska kan vara riktigt heta liksom. Kan ej välja.

27. Ser du fram emot någonting just nu? JAAAA, GRAN CANARIA IMORGON!

28. Sköter du skolan? Försöker i alla fall

29. Vad hade du för betyg förra terminen? E (G) D (G+) & C (VG)

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? C

31. Vilket ämne var det? No prov, religions prov, svenska prov och ett matte prov.

32. Har du fått ig på ett prov? Ja, men bara i matte tror jag.

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej

34. Anser du dig vara intelligent? Njaaa

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Dunno, det mesta.. Förutom några månader,som varit riktigt tufft för mig.

36. Vilken va den värsta tiden då? Maj 2011 - Augusti

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Mått riktigt dåligt, men psykiskt och psykiskt...?

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Nej

39. Har du haft sömnproblem? Nej. Men jag har suttit uppe lite för länge ibland, men av egen vilja såklart.

40. Hur ofta gråter du? Inte direkt ofta, är rätt duktig på att hålla inne dom. Men då jag mådde som sämst så grät jag en del.

41. Vad gör du när du mår dåligt? Försöker prata om det, lösa det om det går och försöker ha roligt med vänner osv.

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Kompisar

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej

44. Vilken klass går du i nu? 8B

45. Vilken skola? Fågelforsskolan

46. Har du varit otrogen någon gång? Nej

47. Har någon varit otrogen mot dig? Nej

48. Är du stolt över dig själv? Sometimes

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag är så spontan, social och lätt att öppna sig för.

50. Vad får du ofta komplimanger för? Mina ögon, min mun, mitt hår, min kropp, mina kläder osv.

51. Har du lätt att få folk att skratta? Ja, hehe jag är en riktigt pajas

52. Cider eller öl? Cider

53. Har du några talanger? Ja en hel del

54. Vet du om någon är kär i dig? Maybe, but i'm not sure!

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Såklart

56. Vad står det i ditt senaste sms? ''Tack Mois <3''

57. Hur lång är du? Runt 170 cm

58. Hur mycket väger du? mellan 52-55 kilo.

59. Vilken storlek har du på kläderna? Olika men oftast XS, S eller 34, 36. Beror på vilket plagg osv.

60. Har du svarat ärligt? Ja ;)

/ Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0