BLOGG KICK!

Nu ger jag bloggen ännu ett försök, antar att jag kommer ha tid med bloggen mer nu ett tag i och med att det är sommar.. eller kanske inte?
Kommer ju va borta en del i och för sig. Men har ju mobilen att blogga ifrån också :D
Nu på fredag ska jag till Öland med en gó vän en vecka, ska bli super duper kul. Har inte varit där på massa år. Ska bli spännande ifall det har ändrats osv, så det tillstår ju och se. Ser fram emot det sååååhär mycket!
Öland är verkligen ill fint så här års ♥
Över till nutiden...
Sitter här i min vackra nybäddade säng, håller på att ladda ned några filmer som kan förgylla min kväll/natt.
Har varit sååååå rastlös nu de senaste dagarna, då mina kompisar inte kunnat träffas av olika anledningar. Borta, sjuka & grejer, BUUUUHUUU. Så då passar ju film verkligen PEEEEEEEEERFECTO!
Nu ska jag fortsätta leta lite filmer, ha det gött.
/ Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0