# Sjung nananananaa

Dagen blev inte som jag hade tänkt mig, skulle egentligen pluggat idag. Men det blev icke så, istället gick jag hem till mormor och morfar där mina böcker var men inte tog jag fram dem och läste utan tog på deras hund koppel och gick ut en runda så var ute och gick en & en halv timma med hunden och en vän. Hade inte mobilen på mig så när vi kom tillbaka så mötte jag mamma och pappa som skulle bort till deras vänner och käka så mamma hade försökt att nå mig men det gick icke så bra med det när mobilen låg där hemma på trappan. Kan få en sådan där impuls att bara lägga ifrån mig mobilen och gå någonstans, är ganska trött på att ha med mig mobilen överallt när man ändå inte får några sms och när man väl lägger ifrån sig den så när man kommer tillbaka så är mobilen spammad med sms ifrån en ända person för just då var det något viktigt, men aldrig när man har mobilen på sig, haha.

Sen tog jag moppen till Markus & Sofie - Mammas och Pappas vänner så åt vi där, illgott :3
Sen mötte jag Carro utanför så skulle vi bara träffas en liten stund och prata, haha det slutade med att vi gick hem till mig och hämtade joggingskorna så gick vi 1 mil så har gått ganska mycket idag, en aning ont i fötterna. Men det är gött! Min dag i ett ända litet inlägg, inte så litet kanske. Menmen.

/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0