On our way toooo GullbrannaFestivalen!!

Tjaaaa, bloggade aldrig igår för det fanns ingen tid till det & ingen lust heller. Hehe
Sitter iallafall i bilen tillsammans med Alva och är Påväg till gullbranna med henne & hennes pappa å syster. Gullbranna festivalen börjar inte förrens i morgon men vi åkte idag för att få en bra plats. Igår så åkte jag & Alva in till Värnamo en snabbis, eller vi skulle bara åkt in en snabbis för att köpa toning till mitt hår och färg till hennes. Men jag visste inte vilken toning jag skulle ha så mamma skulle ändå hämta oss så vi väntade på att hon skulle komma så skulle hon hjälpa oss med vad vi skulle köpa, så det slutade med att vi gick inne på mammas jobb en stund så fick med mig en ny bikini hem också & massa små saker. Sen toning då, så Alva tonade mitt hår igår , det skulle blivit ljusbrunt men blev ganska mörkt ändå men i vissa ljus så är det brunt & lite guldigt sen rött brunt. Haha blir galen, men jaja. Är nöjd iallafall, sov hos Alva inatt med eftersom att vi skulle åka tidigt.
Men nu ska jag vara lite social emot Alva. Skriver när tiden räcker till, annars skriver jag på söndag då jag kommer hem, fast ska till Moa på kvällen så får se när jag skriver. Saknar henne något enormt!

/ Rebecka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0