+ Öland & minneslundar

Godmorgon! Vaknade inte för så jätte längesen, pappa kom upp och väckte mig.
Har iallafall lagt in bilderna i datorn från Öland, tog knappt några bilder. Har mest bilder på mig själv, roligare att ta kort på sig själv än landskap osv ;)
Men tre kort kanske jag har på stranden , tog dock korten när det hade börjat mörkna lite när solen började gå ner. Var på lite deppigt humör så gick ner till havet & satte mig en stund och bara tänkte på allt, så passade på att ta 3,4 kort & 20 på mig själv...
Tänkte iallafall lägga in lite kort nu för sen ska jag gå ner & käka lite frulle därefter plugga. Haha, plugga på ett sommarlov tänker ni säkert då? Men ni har missat ganska mycket nu när vi inte har bloggat på några månader. Fick underkänt i matte & engelska så fick med mig extra böcker att jobba med en gång i veckan nu på sommarlovet och skriva dagbok på engelska för att troligtvis bygga upp mitt ordföråd osv. Så är igång för fullt med det, lögn åsido. Men glömde böckerna hemma när vi var på Öland. Så ska plugga hela dagen idag, så bloggar förmodligen ikväll! Så stå ut :D



Sen finns det en gata som heter 5th avenue - Kan icke stava till det , men det är några äldre par som har sina husvagnar på den gatan och dem blev filmade förra året så vi gick förbi deras gata därav min rubrik som lyder '' Öland & minneslundar'' deras gata såg ut som en minneslund, haha.

Dålig bild, men äsch!

Påväg hem ifrån Öland!
Ska jag vara helt ärlig så var Böda sand jätte fint, men jag skulle inte vilja åka dit igen. Hälften av veckan öste det ner med regn, och hälften av veckan var det jätte fint väder. Men det stämmer inte överens med det som dem målat upp på tv, det ser bättre & roligare ut på tv än vad det gjorde när vi kom dit. Detta är min åsikt, andra tycker säkert helt tvärtom. Men jag skulle inte vilja åka dit igen, jag tycker till & med att västerviks camping är bättre än bödsands. Min åsikt, that's it. :)
Dags att ta tag i mitt liv utanför mitt rum nu, ciaaaaaaaaaaao!

/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0