När livet sviker kan det va bra att vara två

Hemma ifrån gullbranna, det var helt otroligt bra. Ville inte åka hem, önskar att dagarna var längre, helt otroligt bra var dem nu när jag tänker efter. Träffade sjukt mycket skönt folk, hade iallafall ett par otroliga dagar där med Alvisen! Massa roligt hittade vi på och gjorde en del galenskaper jag aldrig skulle gjort förut, haha.
Känns bara jobbigt att skriva om gullbranna för saknar det så jävla mycket, blir bara depp när jag tänker på det..
Dagen igår var sjukt jobbig, mådde kasst hela dagen igår efter jag kommit hem. Delvis för att jag var så sjukt trött & annat. Men idag när jag vaknade så mådde jag mycket bättre, Vaknade av att moa ringde mig

Pluggade en stund sen så hämtade vi min plånbok hos Alva eftersom att jag var så smart att glömma den där, klantigt.
Sen tog jag moppen upp till Moa, galeeeeeee vad jag har saknat henne. Helt sjukt! Så vi gick ner till Hemköp och köpte massa gott. Så kollade vi på film och bara snackade, behövligt var det. Kommer inte träffa henne nu på någon vecka heller, deppigt värre.. Så var med henne hela kvällen!
I morgon åker jag till Göteborg och stannar där tills fredag, så blir massa finfint! Men ska ta och försöka sova nu, puss!
/ Rebecka





Några bilder ifrån gf & bilderna på killarna är dem vi har hängt med i ett par dar
Smygfotade dem sista två ;)

Kommentarer
Postat av: hay day cheats free diamonds

The journey is absolutely free to get, however also for numerous improvements in addition to in-app purchasing, you can do
these people number of dollars.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0