# I love people who can make me laugh, when I don't even want to smile

Sitter med hårinpackning i håret så ska alldeles strax gå och skölja ur det så tänkte passa på att skriva lite här medans jag väntar. För det lär inte bli någon mer uppdatering ifrån min sida idag kanske senare ikväll, men troligtvis inte!
Ska nämnligen upp till Skillingaryd & träffa min vän Saga för ett deeptalk och var även ett tag sen jag träffade den bruden så saknar henne så det blir att umgås med henne i kväll. Så tar moppen upp dit, så får se hur kvällen blir och när jag kommer hem.
Ni får ha en gooo kväll & fortsatt dag, ciaaaaaaaaaao

Slänger även in en bild som vi tog på nyårsafton på mig & Sagis!

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0