#Forever young

Har precis krupit ner under täcket och lagt mig tillrätta.
Tog moppen upp till Saga , dem har flyttat ut till sin sommarstuga så åkte dit sen så åkte vi runt lite i Skillingaryd så åkte vi till hennes stuga och satt där en stund så berättade hon & visade bilder ifrån Frankrike hon berättade en sak som fick mig att brista ut i skratt, skrattade så jag fick ont i magen & tårarna sprutade jag riktigt kände hur det krampade i magen fick knappt någon luft, haha :D
Vi tog moppen ut till linnerydsjön och satte oss där å bara pratade om allt & ingenting samtidigt som vi kollade på solnedgången, massa mysigt!
Ska alldeles strax ta och sova i&med att jag ska upp ganska tidigt i morgon och packa å sånt för ska till Alva i morgon för på onsdag drar vi till Gullbranna så sover hos henne i morgon kväll!
Taggar till gullbranna festivalen på torsdag så kommer hem på söndag kväll någon gång. Kommer bli urkul!!
Nej nu måste jag försöka sova , fick även reda på att Sofie & Markus dem som vi var & käkade hos igår har fått en liten flicka inatt :) så söt är hon! Hon skickade bild till mammsen, så grattis till dem , hehe.

Godnatt! två bilder från ikväll här nedanför,
/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0