Borta bra, men hemma bäst!

Nu är jag hemma igen efter en fantastisk vecka på Öland med massa goingar :D
Känns både bra och dåligt på samma gång. Man saknar ju sin egna säng, familjen och sånt där.
Men hade fortfarande sjukt kul och kommer sakna det något enormt!
Åkte tåg hem från Kalmar vid 12 tiden och hoppade av i Värnamo vid 2 och blev upplockad av pappsen och sedan bar det iväg till hans jobb så fick sätta där i en och en halv timma innan vi kunde bege oss hemåt.
Innan vi drog hem, körde vi förbi mac drivern och köpte oss lite mcdonald's käk. YUMMIE!
När jag kom hem chillade jag lite, sen efter ett tag packade jag ur väskan, och tog ett bad.
Och nu sitter jag här i min kära säng som jag saknar sååååå mycket och lyssnar på musik.
Saknar min Becky, som hon sa så är hon på gullbranna festivalen och kommer hem på söndag, då vi även ska ses. Kan knappt bärga mig. Och imorgon drar min andra kära vän till Kroatien och ska vara borta i 3 HELA VECKOR. Kommer dö utan henne :(
Nu ska jag tanka ner lite filmer och sedan titta på dom och njuta av ledigheten.
Imorgon upp tidigt och dra till Värnamo för att kolla i lite butiker med mormor och morfar, mysigt mysigt.
Ha en fortsatt bra kväll, pussen till er.
Hehe, kände för att visa mitt rätta jag på bilderna idag ;)
/ Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0