You've got a killer smile and it's murdering me.

Så himla stolt över mig själv, får man vara det eller? :D

Gasch, har pluggat sedan jag kom hem ifrån skolan. Kuggade på tyska provet med verben idag , så har pluggat på det eftersom att jag ska göra om det på onsdag tror jag & verben måste sitta! Har även lärt mig tusen engelska glosor känns det som, fast det bara var 54.... Men känns så himla gött när jag tog tag i saker & ting som har med skolan att göra & då menar jag läxor. 
Så var ute på en powerwalk med Carro nydligen så sitter här helt frusen, benen är alldeles kalla.

Men ska göra varm oboy & sedan läsa igenom Islam & teorin tills moppe kursen i morgon.




Fråga mig inte vad jag gör på bilderna, jag har inte en aning själv. Förutom att jag försökte se lite söt ut i alla fall, men det var bara meingslöst att jag ens försökte, det blev inte bra ändå! Men whatever, ska sluta tjöta & göra något vettigt nu i stället! Tjaråååååååååååååå

/ Rebeckaaaaaaaaaaaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0