You build up a world of magic because your real life is a tragic

Jag tänker ofta på framtiden - Dem senaste dagarna & veckorna har jag tänkt väldigt mycket, det är svårt att beskriva. Men jag är rädd, rädd att förlora mina vänner & dem som betyder mest för mig.
Vänner som man kännt sedan man var väldigt liten, rädd för att bli äldre, rädd för att begå misstag, rädd för att göra fel.
Dessutom vill jag klara skolan så jag har chans att bli det jag vill sen, för som det är just nu har jag inte en aning om vad jag vill bli.

Dagen har vart ganska tröttsam idag, efter skolan somnade jag & vaknade upp panikslagen så stack ut och sprang en runda.
Ska snart gå upp & lägga mig och läsa igenom engelskan tills fredag.
Ska även stanna på läxhjälpen i morgon efter skolan eftersom att jag behöver hjälp med en del läxor som jag inte förstår mig på. Lovat mamma, där kanske jag får något gjort i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0