Taggad till hundra , untzuntz

Äntligen en fin design!
Nu kan vi börja blogga på riktigt & sköta dehära. 



Förövrigt är jag trött & vill sova & har ont i kroppen, men ska inte klaga. Det finns dem som har det värre, men kom precis på att vi har idrott i morgon med, ÅHÅHÅ! Har träningsverk så det skriker om de, jag gick faktiskt 9 km igår med pappa, stolt tjej här! 
Och idag har jag tillbringat hela dagen i bilen i stort sätt, vart i örebro & köpt en moppe till mig, wohooo! 
Håller på att ta moppe körkort, eller kan man skriva så(?) Går i alla fall på kurser, ehehe ..

Men ska dejta sängen & kolla på ett avsnitt av Gossip girl & försöka sova. 
Tjaråååå! 


Otroligt söt tjej också, någon bild som fanns där bland alla egokort. Men den duger! 

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0