Le mot dem som krossar dig , för det krossar dem att se dig le.

Kom hem för en stund sedan,
lillebror fyller år idag så vi sjöng för honom idag på morgonen! Lovade mamma att jag skulle dammsuga nedervåningen så får göra det snart & sen tänkte jag försöka att ge mig på att locka håret.
Skolan var helt okej idag, blev även nerputtad i snön.. Jag hatar snön! Alldeles för svag för att göra motstånd också, åh! :(
Äntligen helg också! :D I morgon blir det nog att vara med Moa tror jag (?) Men har i alla fall lovat att jag ska vara ute & åka pulka i morgon med pappa & bror. Man blir la aldrig för gammal för sånt eller...? ;)
Så ska fråga moiis ifall hon vill komma hit o sova i morgon, men hon läser nog förmodligen detta sen så, du kan la slänga iväg ett sms sen? ;) ♥
Ska fixa håret osv.
/ Rebecka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0