Känsliga tittare varnas - fast min sovt-shirt är ganska gullig

Har precis krupit ner under täcket , plattade håret också. Skönt att ha det gjort så jag slipper göra det i morgon bitti, ska kolla klart på Gossip girl & sen släcka ner och försöka sova. Är inne på 3e säsongen nu & ska kolla klart på sista avsnittet så ska bara ladda ner 4e säsongen innan jag släcker för kvällen, ehehe.. Helt beroende! :$
Rensade även datorn på bilder innan så nästintill alla bilder är borta, eller okej. Alla bilder är borta, men datorn var helt full på bilder så hittade inte dem bilderna jag verkligen behövde. Konstig förklaring , tror inte att någon förstod, knappt så jag själv gjorde det.. 



Bilderna är inte redigerade , min lampa är bara lite för stark så ser helt vit ut. 
- Helt osminkad, men visst var min sovt-shirt urgullig? ;) 

Gnight! 
/ Rebecka ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0