Kanon kul tillsammans

Sitter & kollar på The oc med Carro & har gjort det sen igår. Vi har säkert kollat på tio avsnitt nu eller något sånt ;)
Eller vi tog en liten break & vågade håren i går kväll, så nu ser vi ut som pudlar båda två! :D

Pappa kom upp & väckte oss innan & sa att det var frukost. Och jag har nog aldrig skrattat så mycket vid köksbordet som idag på morgonen! Rubriken har med vårat samtals ämne att göra .. Hehe ;)
Idag vet jag inte vad som händer, blir förmodligen att bara ta det lugnt! Carro lämnar mig om några timmar för att hon ska åka till sin pojke ;)
Måste även städa garderoben också, roligt värre.

Men ska fortsätta att nörda The oc nu, var bara tvungen att slänga in ett inlägg så ni vet att jag lever. Eftersom att jag inte har skrivit en igår på morgonen, men tjaråååå! :)

/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0