I'm tired of all the drama. Fuck you,

Godmorgon, eller nu är dem flesta i skolan & när ni läser detta är ni förmodligen hemma :D
Hemma ifrån skolan idag, har mått illa sedan i lördags. Så mamma tyckte att jag skulle stanna hemma idag & även jag för jag mår grymt illa. Mamma tror att jag har magkatarr..

Igår spenderade jag hela dagen hemma hos mormor & morfar, chillade igenom hela dagen, jag hade ansiktsmask & badade. Sen så kollade jag på gossip girl resten utav dagen. Sen på kvällen började jag få kväljningar så morfar fick skjutsa hem mig, så satt & kollade på tv med mamma & pappa tills jag skulle gå & lägga mig.
Idag blir det att plugga & lite sånt, läsa på till moppekursen även göra matteläxan & tyskan.
Älska livet.




/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0