Follow your heart but take your brain with you.

Det suger att vara hemma!
I morgon åker jag till skolan, börjar nästan klättra på väggarna av att vara hemma en hel dag såhär utan att ha något att göra. Kollade på några avsnitt av Gossip girl precis & ska alldeles strax ta en dusch det känns ganska behövligt kan jag säga! Ska även försöka platta håret innan jag går & lägger mig eftersom att jag är så himla lat på morgonen så jag knappt orkar att gå upp, så hinner knappt fixa mig. Det blir att jag stressar hela morgonen & springer runt i stället, 

Kolla vad jag gjorde precis, 

Jag inaktiverade precis mitt facebook konto, fast bara för ett litet tag. Ett par dar, jag gjorde det för någon vecka sen men tog tillbaka det dagen efter. 
Men anledningen till att jag gjorde det nu igen var för annars blir det bara att jag lägger undan läxorna & fastnar framför facebook direkt efter jag har kommit hem ifrån skolan. Det låter kanske sjukt, men det är kanske detta som krävs för att jag ska bry mig om pluggandet. 
Aktiverar kontot när det har blivit bättre eller när jag får lust , och då kan det till & med bli i morgon. 
Men som sagt, jag måste börja ta lite mer ansvar nu! 

/ Rebecka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0