+ Don't cry , just say ''fuck you'' and smile

Tjoooo, kom precis innanför dörren! 
Skolan var allmänt seg idag, orkade verkligen ingenting. Men måndagar brukar oftast vara så för alla, men har sådana fina vänner som gör mina dagar trotts allt att allting känns helt pistoff! ♥
Vi fick sluta 40-50 min tidigare idag så fick vänta på bussen i en timme också, men Alva & jag fick tiden att gå fort genom att skäma ut oss inför dem som var kvar i skolan. Haha, vi hoppade runt & tramsade så det slutade med att vi hade alla blickar på oss.. 

Men nu ska jag gå ner & ta något att äta, sen ta tag i den där ''lilla'' högen med läxor! Älska livet , eller vadå? 


Min pärla! ♥
- Vill kunna åka nununununuuu! 

// Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0