Den som påstod att kärleken är enkel måste ha vart helt störd

Dumma buss helvete

Det suger att behöva åka buss till & från skolan, den kommer aldrig i den tiden den ska så då får man stå där ute & frysa! Nu på vintern när det är kallt och så suger det, men när våren kommer & det blir varmt, så har man ingenting emot att bussen är några minuter sen. :D 
Åh , bara för att jag skrev det så påminnde det mig om hur mycket jag verkligen längtar till sommaren! 

Ska plugga lite & sen kommer min störa vän Caroline hit & så drar vi till värnamo, hennes kille's skola har öppet hus & lovade henne i söndags att jag skulle hänga med henne! Så ska stänga av & läsa lite innan hon kommer hit, bloggar mera senare. Tjaråååå! 

// Rebecka ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0