Bara för att jag inte orkar berätta om dagen i skolan

Stal en lista bara sådär:

 

Hur gammal är du om fem år?

-20

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

- Moa & Malin o resten utav klassen, eller jag ''var'' med moa & malin på rasterna och så!


Hur lång är du?

- 1.69 


Vilken är den senaste filmen/serien du sett?

- Minns inte vilken film jag senast såg. Men serie var Gossip girl


Vem ringde du senast?

- Min lillebror.


Vem ringde dig senast?

- Morfar

 

Hur löd det senaste sms:et du fick?

'' Du har inga bevis ... ''

 

Föredrar du att ringa eller skicka sms?

- Sms, men det beror till vem. Ringer oftast mamma & pappa eller om jag måste prata med någon & jag är lite stressad så ringer jag. Annars föredrar jag att smsa


Är dina föräldrar gifta eller skilda?

- Gifta.


När såg du senast din mamma?

- Igår kväll.

 

När vaknade du i dag?

- 06.20 , fast skulle gått upp kvart i 6 men somnade om (a)

 

Var tror du att du befinner dig om tio år?

- På mitt jobb (?) Jag har inte en aning faktiskt. :)

 

Vem/vilka fick dig verkligen att skratta senast?

- Mina underbart fina vänner!


Hur stor är din säng?

- Har inte en aning där heller, men kom & se efter själv vettja! ;)

Sover du med eller utan kläder på dig?

- Sover helt naken.. Haha nej, men sover i en t-shirt eller liknande.



Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

- Haha , skor nu på vintern när man är ute då & på sommaren barfota! :D


Är du social?

- Lite för social ibland ;)


Tycker du om kaffe?

- Usch nej!


Vad dricker du till frukost?

- Mjölk eller juice.


Sover du på någon särskild sida?

- Näääe?


Kan du spela poker?

- Om du är beredd på att förlora så visst! 

Är du en beroendemänniska?

- Huh? Den smarta tjejen förstår inte frågan...


Känner du någon med samma födelsedag som din?

- Nej

Vill du ha barn?

- När jag är äldre så ja.

Har du någonsin åkt ambulans?

- Nej,


Vad spenderar du helst pengar på?

- Kläder & smink


Sover du med gosedjur?

- hihi nej :)


Flirtar du mycket?

- Bara med snygga & charmiga boooys ;)

 

Vilken var den senaste boken du läste?

- Minns inte ... har inte läst på ett tag , eller jo! Vi läste någon teknik bok innan i skolan på No lektionen. Det räknas lite ändå va? :D

 

För övrigt så har min dag vart helt okej , mina fina vänner räddade dagen som vanligt. Men nu ska jag låta allt plugg ta över mitt liv helt & hållet! Så vi hörs när vi hörs! :D



/ Rebecka ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0