Åhåhå, jag åååkar inte

Precis bäddat ner mig i min mysiga säng helt alone, gattgatt!
När jag & Caroline kom till Värnamo innan så stack vi till mammas jobb en snabbis för att fördriva tiden lite, sen vid tio över 6 gick vi till figgy, gymnasiet där det var öppet hus. Var lite osäker på om Carro kunde vägen dit men hon hittade dit på första försöket, inte illa för en blond brunett ;)
Hihi nej men duktig tjej det dära!

Oj .. Orkar inte berätta något mer om de, är alldeles för trött. Vi träffade i alla fall Magnus & hans kompisar, så snackade vi med dem tills vi åkte hem. Kortfattat & bra? Aa!
Nu ska jag sova.. Typ!
Detta var nog det sista inlägget för både mig & moiis i kväll. Så även jag säger godnatt :)
- o jag orkar inte läsa igenom det jag har skrivit för att rätta till saker som låter helt fel. Är alldeles för trött för det,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0