- I know i can't take one more step towards you

Hej bloggisar ;)
Nu sitter jag här i mitt rum och ska snart se på Gossip Girl, helt besatt nu alltså hihi. Men det är sjukt bra, om ni inte ett det så kan jag verklien rekomendera den serien. Ska också äta choklad & pimpim. Självklart klunka en Powerking också, njaaaaaam njam.
Ingen skola imorgon för min del, eftersom vi ska begrava vår underabara Ulrica ♥ Nära vän till familjen, som jag sa i mitt förra inlägg. Det blir svårt, men jag tror jag klarar det rätt bra. Man vet ju aldrig hur man kommer reagera, om man stört lipar eller om man bara får ett par tårar, det vet man ju inte. Det kommer som det kommer, och ingen reaktion är fel eller konstigt.
Skönt med helg imorgon, har varit seg & trött hela veckan och haft fet huvudvärk.
Men nu ska jag njuta av några avsnitt av den bääästa serien som finns. BAAAAAAAAAM!
See yaa.
Vilken håååååårding jag är! UNTZZZZZ UNTZZZZZZZZ.
/ Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0