The weekend goes so fast

Idag vaknade jag av att solen sken in genom mina rullgardiner - AWESOME!
Vill bara att äckel snön som jag är såååååååååååååhär x10000000000000 trött på ska smällta......
Det enda jag vill just nu är att jag ska vakna av fågelkvitter och sedan gå ut i värme och härliga fjärilar som flyger runt i alla regnbågens färger. Sommaren och våren är så jävla underbar.
Snart kommer den, jag har något att se fram emot :D Det går snabbare än vad man faktiskt tror!
Nu ska jag inte babbla sönder er med vår/sommar tjöt, men visst blir man taggad?!?!?!?
Men i alla fall, tillbaka till nutiden..
Idag ska jag nog umgås med min lilla sockerpulla Malin. Mysigt mysigt ♥
Hatar att helgen ska gå så snabbt :( Så fort man njuter till redigt så är helgen över -.-
Tur att vi snart har lov igen, annars hade jag avlidit.....
Nu ska jag handla.
Tjohej!
/ Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0