Summer , i miss you so much.

Godmorgon, jag är faktiskt vaken fast har vaknat tidigt varenda morgon nu på lovet. Kan inte sova länge, somnade vid halv två igår eller något & vaknade flera gånger inatt och det slutade med att det var så trångt i sängen så jag la mig i soffan och vaknade bara för en liten stund sen, moa tar sådan plats, hehe.
Hennes replik när hon har vart vaken en liten stund 
- Jag ska lyssna lite på musik & somna om, klockan är inte så mycket.

Och nej klockan var inte så mycket, men nu sitter jag här helt alone & kollar runt på datorn. Haha, men söt är hon! 
Ska få upp Moa snart , måste fixa & sånt i rummet. Det låter som att jag inte gör annat än städar, men det kan även bero på att jag städar en liten del varje dag & ibland gör jag det inte alls eftersom att det är så mycket & så tråkigt o jobbigt & det kommer en massa andra saker i vägen hela tin. Men Julia kommer runt tre - fyra tiden så har lovat mamma att det inte ska se helt förjävligt ut. Åhåhåhå, längtar enormt! 
Bara några timmar kvar tills hon kommer, taggar! 

Men ska hälla vatten över Moa eller något så hon vaknar till så jag slipper sitta här ensam. Fast jag klarar mig, men det skulle vart ganska kul ändå ...? ;) 
- Älskar dig moooiiiiis och du gillar väl vatten så du får snart ett glas vatten på dig, inte för att du hinner läsa detta innan jag gör det. Men,men. :D ♥


// Snyggbecka, höhöhö ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0