Selected people;

I dag på min facebook lade jag upp en status som löd " Gilla detta så väljer jag ut några personer som jag skriver om på min blogg."
Så nu är det bara att sätta fart!
Föresten så kommer detta delas upp i delar, och detta är alltså.........
DEL 1:
Max:
Vi lärde känna varandra genom facebook faktiskt, vi hade en del gemensamma vänner. Sen började vi snacka genom face och du började ringa mig. Vi brukade snacka i timmar i bland, utan en tyst stund eftersom vi båda är väldigt pratglada. Du är en stört skön kille, som är ovanligt gullig mot folk i din omgivning. Du är social och väldigt lojal! Vi har träffats ett antal gånger och du är jätte go att umgås med :D Skulle kunna skriva 100000000 sidor om just bara dig, men eftersom jag måste skriva lite kort om alla så får du nöja dig med detta. Du är min bästa killkompis och jag älskar dig ♥
Elin:
Du är min brors underbara flickvän och även min kompis såklart. Du är en sprallig glad tjej, som sprider glädje omkring dig. Du är riktigt snäll och så snygg som man domnar. Du har vart hemma hos oss mycket, och vi kommer jätte bra överrens. I mars åker du med oss till Gran Canaria och det kommer verkligen bli hur kul som helst. Då kommer vi verkligen komma varandra närmre, puss till dig mitt hjärta ♥
Amanda:
Vi lärde känna varandra genom Sarah eftersom du är hennes halvbrors syster. Vi träffades i Värnamo för typ 2-3 år sedan. Vi hade så sjukt kul :D Du är en tjej som har sjuk humor, helt och hållet galen och tar verkligen för dig. Du är social och helt grymt snygg. För ett tag sedan flyttade du långt från Värnamo och vi började tappa kontakten. Vi snackade lite då och då och kommer överrens om att du skulle komma ner till Småland på ett lov osv, men tyvärr så blev det inget av med det. Men sen kom du med den där lysande överraskning. DU SKA FLYTTA TILLBAKA! Du anar inte hur glad jag blev. Jag har saknat dig oändligt älskling ♥ När du flyttat  så ska vi se till att träffas mycket. Älskar dig!
Julia:
Vi lärde känna varandra när vi var 2-3 år gamla, snacka om små alltså...
Våra föräldrar ville köpa samma hus, så på det sättet började dem umgås och alltså vi också.
Vi blev bästisar, och var jämt och ständigt och hittade på bus heeeeeela tiden, fanns nog inga busigare jävlar ungar än oss två. Vad vi ställde till det. Vi var bästa vänner från att vi var 2-3 år till vi blev 12 år i princip.
Dock så hade vi lite uppehåll i ett par veckor ibland. Men i stort sätt, höll vi alltid ihop genom dom åren.
Vi har grymt mycket minnen ihop, vi var som systrar. I sexan/sjuan gled vi ifrån varandra då vi började i olika klasser och började umgås med andra människor, men träffades ibland. I somras flyttade du till Huskvarna, så vi har typ tappat kontakten rätt rejält. Träffade dig hos Rebecka förra helgen, det va kul att träffas och snacka gamla minnen och se hur du förändrats. :D
Emmelie:
Lärde känna dig över bilddagboken för väldigt längesen. En dag lade du upp på bdb att du skulle flytta till den hålan jag bodde i så jag tänkte varför inte lära känna bruden? :D
Vi bestämde att vi skulle ses, och vi träffades första gången på midsommar för 3 år sedan. Alla midsommar sen dess har vi firat tillsammans. Vi har mycket minnen ihop, vi åkte till stan, sov över, träffade killar, badade ja allt möjligt. Vi var som systrar. Sen någon gång i sjuan gled vi ifrån varandra och blev osams, du bytte klass och började umgås med andra från den nya klassen. Nu har du flyttat en mil från där jag bor och jag har inte sett dig på hur länge som helst, men jag hoppas du har det aaaaaaas nice!
Joakim:
Jag lärde känna dig genom Max för bara en vecka sedan faktiskt. Men känns redan som jag känner dig as mycket. Du är en sjukt snäll, lojal och go kille som man verkligen kan vara sig själv med :D
Älskar ditt söta leende, man blir bara så glad av det och ditt leende smittar av sig vilket är kanonisch.
Man mår bra i din närhet, och det är as bra.
Vill verkligen lära känna dig bättre, för du är helt underbar grabb!
Rebecka:
Vi lärde känna varandra i femman.
Det började med att Mona va med oss,
sen började vi umgås själva.
Sen började vi i samma klass i sexan och va hela tiden i skolan.
I slutet av sexan var vår vänskap över och vi gick runt och typ hatade varandra.
Sen för några månader sen, började vi snacka lite och sedan började vi faktiskt umgås
och nu kan jag inte släppa dig!
Hur fan ska jag kunna beskriva dig tillräckligt?
Skulle ju tagit evigheter.....
Skulle varit 100 år när jag är färdig! Får ta det kortfattat.
Du är en underbar vän som jag är så glad över att ha,
förstår inte hur jag kunde klara mig utan dig i mitt liv förut för det skulle jag verkligen inte göra nu,
märks ju bara när du är borta en enstaka så saknar jag dig grovt redan.
Helt besatt av dig.
Du är sjukt snäll och ställer alltid upp.
Man kan berätta precis allt för dig, utan att du går runt och säger till någon.
Det är svårt att hitta såna äkta kompisar som du, jag har haft en oerhört tur.
Du är också helt underbart söt, blir verklige avundsjuk......
Säkert glömt något nu men jag har faktiskt kramp i handen ;$
Hoppas det duger. Jag älskar dig såååååååå mycket!
1000000000000000000000000 gånger runt jordklotet
och tillbaka x 100000000000000000000000 igen!
Puss på dig hjärtat ♥
/ Moa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0