Sanningar & lite annat.

Jag älskar att kolla på disney filmer när jag har tråkigt
Jag ljuger näst intill aldrig, enbart för mamma & pappa. Men vem drar inte vita lögner för sina föräldrar?
Jag ska gå i skolan mån,tis,ons på sportlovet eftersom att jag har F (IG) i matte & engelska
Jag är inte så dum som jag verkar, kan också vara väldigt smart ibland
När jag mår dåligt - inombords så brukar jag lyssna på deppmusik, det får mig att må bättre
Jag har gråtit ganska mycket dem senaste dagarna
Jag har världens finaste & bästaste vänner som jag älskar oerhört mycket och ni vet vilka ni är ♥
Jag kommer inte vara forever alone på alla hjärtans dag , för då ska jag vara med mina fina vänner - Moa & Malin
Jag har fler än 1 ''bästavän'' , jag har många vänner som står mig väldigt nära
Jag har väldigt lätt för att börja gilla en kille
Jag har aldrig vart kär
Sommarn 2011 var den bästa sommarlovet jag någonsin har haft hittills
Jag är trött på snön, vill ha sommar nunununu!
Jag kommer faila på svenska provet som vi har i morgon, cutcut..
Jag har pluggat fram tills jag började på att skriva detta , så är helt slut i huvudet nu. Tom på ord,


Så lite om mig, ska alldeles strax sova. Måste bara skriva klart powerpointen som ska vara klart tills i morgon, jag orkar verkligen inte. 
Äsch, bara att bita ihop! Tjarå

/ Rebecka 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0