Mobilinlägg , bättre än inget alls så klaga inte

Alla <3 dag tillbringades med dem bästa! Känner mig helt tjock, jag & Moa var på Hemköp & köpte godis & varsin nutella burk på det. Tror att min mage sprängs snart, hehe.

Sen kom Malin & då kollade vi på någon skräckfilm & trängdes i Moas säng. Sen så kollade vi på youtube klipp & flummade, dem är helt underbara dem brudarna :D
Sen kom mammsen & hämtade mig.
- Jag har inte skrivit så mycket eftersom att jag har haft skola nu sen igår & ska upp om några timmar igen. Men har suttit & försökt få över låtar till mobilen tills nu & lyckades men det blev helt knas så fick med massa spellistor ?!
Aja, får lösa det i morgon efter skolan.

Är jätte trött så ska smsa klart sen sova, puss & godnatt!

/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0