Min jullanbullan ♥

Det är så otroligt bra att hon är här nu, saknat henne enormt så det har gjort ont i hela mig. Men nu är hon äntligen här så jag tar vara på dem här dagarna nu. 
Vi somnade runt fyra tiden, fast pappa stängde av internet så sysselsatte vi oss med annat. Vi spelade sims & laddade ner spel till mobilerna, och pratade & flummade massa :D 

Vi ska snart gå ner & ta något att äta, och fixa oss och sånt för Magnus & Daniel kommer till mig senare vid fem tiden eller något. 
La även upp något igår på min facebook att dem skulle 'Gilla' så väljer jag ut fem stycken jag ska skriva om här på bloggen men kommer förmodligen att skriva om fler än bara fem stycken. Men gör det lite senare ikväll, för nu ska jag & Jullan äta cheeseballs & kexchoklad lite tjocka sådär ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0