Livet är som en bok, man vet aldrig vad som händer på nästa sida.

Mamma väckte mig vid tio, så har kollat på the vampire diaries tills nu ungefär. Ska gå bort till mormor & morfar o vara där en stund tänkte jag, mår även lite bättre. Ska åka & hämta tulpaner hos en kompis i skillingaryd sen för vi har sålt det eftersom att vi håller på att tjäna ihop mer pengar till tysklandsresan med tyska gruppen, måste dela ut tulpanerna till dem jag har sålt dem till ikväll som jag har lovat ''kunderna'' hihi! Vuxet det lät ;) ehehehhee 

Får se om jag ska till skolan i morgon eller inte, vi har engelska prov i morgon & vill gärna göra det. Vill inte skjuta på't! Så tänker gå till skolan med feber i morgon om det är så, så får jag vila upp mig hemma sen. 
Men ska inte sitta här & klaga mera, 


Bjuder på en bild sedan i förgår, ciaaaaaaaaaaaao! 
/ Rebecka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0