Jönköping city

Godmorgon godmorgon sunshines :D

Vaknade precis, är super trött så lär la somna om igen hihi.

Tänkte berätta lite om gårdagen eftersom jag var för trätt igår när jag kom hem för att skriva ett blogginlägg. Jag och Malin drog till Jönköping för att komma på bio, blev "En gång i Phuket" så jävla stört skön film, verkligen sevärd.

Efter filmen drog vi till McDonalds för att köpa milkshake och pommes, yummie. Sen fick vi gå till bussen och det va as kallt! Höll på att gråta faktiskt, mina händer va helt vita.

Sen när jag kom hem kollade jag lite på efterlyst på TV3 sen somnade jag. Och nu vaknade jag alltså, ska nog sova lite till eftersom jag är as trött. Ikväll blir det att dra upp till Värnamo med Rebecka för att träffa lite booooyz, trevligt!

Vi hörs senare. ♥

/ Moa

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0