Im still waiting for my sun to shine

Magnus & Daniel kom vid fem tiden igår så vi kollade på film & pratade lite tills dem skulle åka hem vid elva, när dem hade åkt hem gjorde jag & Jullan morötter med dipp och satt vid chatroulette och bloggade o lite sånt  -Chatroulette är ett väldigt bra tidfördriv, haha jag och Julia sitter alltid där när vi är och har alltid lika kul för det ;) 
Sen så drog mamma ut internet vid fyra tiden för att hon tyckte att vi skulle sova , så vi inte skulle sova bort hela dagen, så vi spelade på mobilerna och sånt i stället. Vi somnade vid fem tiden skulle jag tro & vaknade vid halv tio av larmen hon hade ställt & även av pappa som kom upp och pratade ganska högt och öppnade dörren så det kom in ljus, 

Julia åkte hem för en stund sedan för hon skulle till Linköping och kolla på henne's brors hockey match.
Så idag blir det att plugga i moppeboken & städa upp lite efter helgen i rummetm massa disk står på bordet.
Oh , juste vi tog även lite kort igår också! Riktigt fina blev dem, typ.. ;)


Saknar dig redan Jullan. Tack för en underbar helg, du lyser upp mina dagar medans du är här! ♥

// Beckyyyyy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0