If you jump , i jump

Jullanbullan kom till mig vid tre tiden & så satt jag , hon & moa och pratade en stund. Sen hade jag lovat mammsen att fixa något att käka idag, så började på med maten. Vi hann inte ställa in maten i ugnen förrens Moa skulle åka hem.
Julia gjorde korkskruvar i håret på mig, det blev superfint! 
Vi trodde att det var ug idag men senare visade det sig att det inte var det, så då fick vi för oss något extremt onödigt att göra, vi tog tåget upp till skillingaryd för att köpa läsk , ben&jerry glass & cheeseballs och så kom morfar och hämtade oss på hemköp sen, helt onödigt om ni frågar mig vi tänkte inte så långt att han lika väl kunnat skjutsa upp oss till hemköp så hade vi sluppit slösa pengar på tåg och därefter skjutsat hem oss igen. 
Men ja , så smarta var vi!

Så när vi kom hem kollade vi på lejonkungen 1 & käkade ben&jerrys, massa mys! 
Men nu ska jag fixa & trixa med lite annat, tjarå för tillfället! 




/ Beckyyyyyyyyyyy




Kommentarer
Postat av: Saga

Sööta bruuuds!

2012-02-18 @ 12:36:27
Postat av: Rebecka

Tack snygging!

2012-02-18 @ 13:49:23
URL: http://eklundlagerstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0