If ''Plan A'' Didn't work. The alphabet has 25 more letters! Stay cool.

Har bara chillat mig igenom helgen & bara tagit det lugnt, men har ändå inte tänkt på att skriva något här på bloggen. Har inte haft tid så att säga, i fredags hängde Carro med mig hem så vi gjorde våfflor & kladdkaka, våfflorna var inte jätte goda men dem gick & äta, kladdkakan tappade jag på golvet dessutom.. Skulle ställa in den i frysen men råkade tappa greppet om den så den flög ner på golvet & formen gick sönder det blev mamma sur för & Carro blev sur för att jag tappade kladdkakan, hihi!
Sen så följde jag Carro en bit hem sen så gick jag hem & kollade på one tree hill & efter ett avsnitt kom pappa upp och började gnälla på mig att jag skulle städa rummet och garderoben, eftersom att jag röjer runt bland kläderna där inne varje dag ser det förjävligt ut efter en vecka där inne! 

Igår var jag med Saga , jag skulle åka tåg dit igentligen men tågtiderna stämde icke igår. Så gick till tåget flera gånger utan att det kom något så pappa skjutsade upp mig tillslut. 
När jag kom så gick vi ut & gick runt hela skillingaryd kändes det som, mina fötter dog när vi kom hem till henne igen. Så fikade vi hos henne efter det & åt jätte goda snickerskakor , nomnomnom!
Och sen tog vi varandras mobiler och smsade samma person och förvirrade han en aning. Vi var grymma på't!
Mamma kom och hämtade mig runt sju tiden, när jag kom hem så hade pappa ställt fram moppen ifall jag ville åka lite så gick ut & åkte i en halvtimme eller något. Jag får inte köra än, men pappa tycker att jag ska vänja mig lite vid det så kör inte på vägen där bilarna kör!

Så idag blir det bara att plugga lite & ska snart ut och springa en runda med pappa också, älskar vädret! Man kunde till & med ha skinnjacka igår. Docka att det blåste lite men annars så var det helt okej. :)  
Där fick ni veta lite om min småtråkigachillhelg och förövrigt så har jag lagt mig ganska tidigt så har vart lite småtråkig på kvällarna, men var tvungen att sova ut. Känns illgött såhär i efterhand! ;) 




/ Tråkbeckiiiiiiis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0