I was the reason behind your smile


Moa Eklund
Vi började umgås lite i 5an, det var du som började ta kontakt med mig & ett kort tag därefter träffades vi med Mona som också var med, sen började vi vara själva. Vi bråkade ganska många gånger, sen blev vi sams i 6an och blev osams igen ett kort tag därefter. Men du vet ju , när vi var i en åldern var vi alla lite omogna. Sen nu i 8an började vi snacka mer i skolan & ännu mera på fb och snackade om att vi skulle hitta på något nån dag och det gjorde vi, jag ångrar inte den dagen en sekund! 
Jag har enkelt för att prata med dig, och så som du skrev. Det är svårt att hitta sådana vänner som man verkligen kan öppna upp sig för & verkligen berätta allting för. Jag hade också tur med dig, jag är så jävla glad över att jag har dig vid min sida. Du betyder så oerhört mycket för mig, du är en sådan fin vän och ställer upp! Vi har inte träffats sen i onsdag's nu & jag saknar dig massa! 
Du har en stor plats i mitt hjärta Moiiis & jag älskar dig x1000000 
Jag kommer aldrig att kunna släppa taget om dig, aldrig. 
Och är jätte avundsjuk på ditt utseende! Dela med dig lite va?! ;* 
Puss bebe! ♥


// Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0