I have grown to be strong, to ever fall in you arms

Förlåt för kass uppdatering, men jag har mina anledningar..
Igår var jag i Värnamo med Malin hos en kille, så träffade vi massa goingar där.
Sen skjutsade en tjej hem oss vid 2 tiden, helt okej kväll :)
När vi kom hem, så la vi oss dirrekt i sängen.. jag kollade lite på videos, men Malin somnade som en stock på dirren, sötnos ♥
Sen vaknade jag vid halv 11 av att Malin låg i jacka i min säng, och snart skulle dra sig hemåt i och med att hon skulle till tandläkaren. Sen när hon drog, så somnade jag om och sov till 3 tiden.
Efter det vaknade jag av att Cayla och Aron kom in i mitt rum, dom kommer från Barcelona och va hemma i Sverige nu. Goa syskon!
Nu ska jag kolla på lite filmer, äta godis och bara chilla med livet. Njuta av lovet osvosv. :D
Ha det!
/ Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0