Fuck it. I'll by myself some chocolate for valentine's day

Det har kommit ännu mera snö, usch!
Vill ha vår nu, bort med snön & kallen o hit med värmen i stället. 

Var i stan med Carro igår, därför bloggade jag inget. Sen sov jag även över hos Moiiiis i fredags så åkte hem vid nio tiden igår på morgonen. Men jag är ganska dryg med att blogga på helgerna, har ingen lust till det! 

Fick i alla fall med mig ett par Jeans hem & någon body sak, man kan använda den som parfym. Den luktade helt underbart, vi kom till A6 vid halv tolv någon gång & tåget hem gick tio i fem så vi var där några timmar, men det var skönt att bara vara hemifrån några timmar.
Träffade även Julia igår en snabbis, saknat den tjejen otroligt!

Carro sov även över hos mig igår kväll, men åkte hem tidigt idag på morgonen för hon skulle till sin farmor & farfar.
Har verkligen sovit ut idag, vaknade vid nio av att carro skulle hem, men gick & la mig sen igen så mamma väckte mig vid tolv tiden. Så har kollat på film fram tills nu, men måste verkligen städa mitt rum och lite annat idag. Det är hur äckligt som helst här inne, euw inte det minsta fräscht! 



/ Beeckkkkkyyyyyyyyyyyyyyyyyy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0