Det var la nyss fredag?

Shit vad helgerna går snabbt!
De var la nyligen fredag , eller ?
Har inte skrivit sedan i fredags, men har vart så slö.
Men kan i alla fall berätta lite om min helg, i fredags åkte jag till skillingaryd & var på ug med Moa & Malin, de blev ganska dött där framåt kvällen. Men det var ganska gött det med, sen kom pappa & hämtade oss vid halv elva så skjutsade vi hem moiiiis med.
I går så hjälpte jag att städa lite på nedervåningen sen resten av dagen kollade jag på The vampire diaries, den serien är så jävla bra! :D
Och så bakade jag även kladdkaka & kladdkakemuffins för det blev för mycket deg, gjorde fel & tog för mycket vetemjöl så fick dubbla receptet. Men de funkade det med, sen låg jag uppe & snackade skype till tre :$

Sen idag skulle jag egentligen på konfa men hade så ont i halsen när jag vaknade & kände mig inte alls pigg så stannade hemma.
Vi ska bort & fika hos grannarna sen med, mums! Ska även ta tag i lite plugg lite senare idag.
Men ja , lite kortfattat om min helg!
Hoppas ni har haft en toppen helg fina läsare :D

Bjuder på en bild på mig som liten som jag hittade igår när jag kollade på lite foton..

/ Redecka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0