Del 3

Har ju skrivit om några personer här på bloggen & valde ut några ifrån dem som gillade min status på facebook och tänkte att detta är den sista delen jag gör nu för jag orkar inte fler och jag skulle kunna skriva om alla personer som har gillat min status även dem jag inte känner, eller det skulle inte finnas så mycket att skriva om dem. Men jag skulle i alla fall vilja lära känna en del av dem!



Caroline Rosén
- Våran vänskap har blivit starkare och starkare med åren som har gått, när vi var mindre så var vi knappt aldrig. Men nu delar vi både leenden & tårar tillsammans, med dig är jag som starkast. Vi umgås nästintill varje dag, fast nu när det är skola och sånt hinner man knappt vara något med nån så vi träffas på kvällarna och går en runda & bara pratar! Men annars så är vi varje helg, du är som en syster för mig och vi har otroligt fina & roliga minnen tillsammans. Skulle kunna skriva tusen meningar om dig här, för du är helt underbar, du är den vännen jag har kännt längst som har funnits vid min sida & stöttat mig under dem här åren som gått! Vi hittar alltid på en massa galenskaper, jag skulle inte klara mig utan dig! 
Det är du & jag mot världen, jag älskar dig världens underbaraste vän! ♥


Rebecka Albihn
- Du gjorde min helg i Lidköping bäst och vi hade massa skoj du, jag & Madde! Vi hann hitta på massa bara på en helg, helt sjukt. Och i sommar ska jag komma till dig, jag lovar!
Du är snäll & jätte söt, saknar dig! 


Julia Johansson
- Vi började vara första gången i 6an på sommarlovet, vi var kanske tre gånger sen blev vi osams av någon konstig anledning.. Men sen sommarlovet till 8an började vi snacka och sånt igen sen började vi va. När vi väl hade börjat att träffas så var vi varje dag i stort sätt, vi ''bodde'' i min husvagn vi var där konstant och så åkte vi och badade & sen på kvällarna satt vi vid våra datorer vid chatroulette ;) 
Du förändrade mig, du fick mig att våga mera du fick mig till att göra val jag inte skulle kunnat ta själv. Och det är jag väldigt glad för, jag blev en helt annan person - En bättre person tack vare dig! Även av Carros & Magnus hjälp
Ni fick mig att börja tro på mig själv. Vi har massa oförglömliga minnen, även nu när du har flyttat en bit bort är våran vänskap fortarande lika stark! Jag har alltid roligt med dig, du är bäst helt enkelt. 
Så fort vi skiljs åt saknar jag dig på direkten, det känns alldeles tomt när du har vart här & åker. Men jag är glad för att jag har dig vid min sida! 
Jag älskar dig Juliababe! ♥




/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0