Del 2

Skrev ett logginlägg på facebook som löd; "Gilla" så väljer jag ut 5 personer som jag skriver om på min blogg.
Så nu har några gillat och jag antar att det är dags för mig att börja skriva.
Men det blir nog mer än fem personer jag skriver om, eftersom det är så sjukt svårt att välja! :)


Daniel Svensson ;
- Jag lärde känna dig för ett tag sedan genom Magnus, sen har vi smsat och så. Vi har träffats några gånger nu & vi var även igår, du är jätte snäll & snygg! Och jag vill träffa dig fler gånger, jag skulle gärna vilja lära känna dig ännu bättre. :) 


Saga Svensson ;
- Vi lärde känna varandra nu i 8an också, och är även sjukt glad över detta! 
Vi har inte vart så värst många gånger, vi sov över på nyårsnatten & hade sjukt kul, vi satt uppe och pratade hela natten och Becka somnade så vi satt och pratade till klockan fem eller något innan vi somnade. Du är en vän man kan prata om allting med, du ställer upp hela tiden. Och jag tycker att vi borde hitta på något snart igen!
Du är söt & jätte snäll. :) 
Du betyder massa för mig Sagis!♥


Magnus Svensson ;
- Åh , har nästan kännt dig i ett & ett halvt år snart tror jag? Du är världens bästa killkompis, vi har bråkat & inte alltid vart sams. Men du har ändå alltid funnits där för mig, hade en period där allting kändes värdelöst & då fanns du där och pratade med mig och fick mig på bättre humör. 
Du är jättesnäll, och betyder massa för mig, även ifall vi småbråkar någon gång ibland! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0