Del 1

Skrev ett logginlägg på facebook som löd; "Gilla" så väljer jag ut 5 personer som jag skriver om på min blogg.
Så nu har några gillat och jag antar att det är dags för mig att börja skriva.
Men det blir nog mer än fem personer jag skriver om, eftersom det är så sjukt svårt att välja! :)


Stina Sandahl ;
- Du är en glad tjej som jag har kännt sedan jag var jätte liten, vi har flera minnen & häromdagen när jag kollade igenom lite foton så hittade jag en del från när vi var små, vi var ganska ofta när du bodde här i Klevshult men vi var nog oftare när du precis flyttat till Skillingaryd. Men nu har vi inte vart på fritiden på ett par år, vi pratar och sånt fortfarande i skolan. 
Vi har tyvärr glidit ifrån varandra en hel del, men det får vi ändra på!
Du är i alla fall jättesöt & snäll! :) 


Amanda Frankner ;
- Du är superduper snäll & massa söt, vi började vara någon gång i slutet av sommarlovet & det ångrar jag inte! När skolan drog igång fick vi starkare & starkare kontakt med varandra, vi har hittat på en hel del roliga saker. 
Jag kan verkligen lita på dig, du har ställt upp för mig så himla mycket & finns där och jag gör detsamma för dig! 
Vi har dock inte vart på ett tag, men vi pratar en hel del i skolan och håller kontakten stark, och vi går även i samma klass som tur är, vi får hitta på något snart igen. 
Älskar dig B1!


Alva Toftgård ;
- Vi lärde känna varandra när skolan drog igång igen efter sommarlovet & det är jag också sjukt glad över, det började med att vi började sitta i bussen & pratade massa och vi hade gemensamma saker att prata om. 
Vi har vart två eller tre gånger , eller fler och har haft jätte kul. Vi har inte heller vart på ett tag nu, och det måste vi ändra på tycker jag! Du har alltid funnits där för mig under den tiden vi har kännt varandra, du är supersnäll & jättesöt. 
Älskar dig hjärtat!  


Pontus Ostrell ;
- Vi lärde känna varandra i 7an och vi fungerade inte alltid bra ihop om man säger så, vi bråkade en hel del, men det har nog sina förklaringar. Men nu i 8an har vi fått bra kontakt med varandra & sitter jämte varandra i klassrummet och så, du är en jätte snäll killkompis och betyder en hel del för mig du också! 

Så , tog fyra nu gör fler i morgon eller något sådant. För det blir garanterat fler!




Kommentarer
Postat av: Alva

hihi.. aww, så söt du är! tack detsamma! & jag tycker verkligen att vi måste va mera nu asså! ;) jag älskar dig! pussen<3

2012-02-19 @ 10:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0