Alla dessa prov.........

Tjingeling! :D
Hemkommen från skolan nu. Rätt glad är jag, för idag fick jag tillbaka mitt läxförhör på Islam och jag fick VG (C) Lite stolt är jag iaf, och det ska man vara. Bara att peppa upp sig själv nu, och försöka nå upp till de mål man vill. Då klarar man det, jag lovar er. Bara man har rätt inställning. Inte för att jag alltid ha det direkt,
men jag jobbar på det :)
Har prov i både matte (ekvationer & geometri) och svenska (ordklasser & satsdelar) på fredag.
Känner att det inte kommer gå så bra, för att jag är inte direkt jätte duktig i matte och ordklasser och satsdelar är jag inte heller särkilt duktig på. Det enda jag är dålig på i svenska faktiskt, BUUUUUUUURN.
Men jag ska göra mitt bästa i alla fall.
Nu ska jag ta det lite chill i soffan och mysa med min voffsing Vincent, sen ta en snabb titt på ett program på tv3 och därefter plugga!
Cya ♥
/ Moa

Kommentarer
Postat av: frida berg

Länkbyte? :)

2012-02-08 @ 15:26:56
URL: http://fridasberg.blogg.se/
Postat av: frida berg

Sv: idag 20.00? :)

2012-02-09 @ 18:57:42
URL: http://fridasberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0