Sovasovasovasova

Behöver verkligen sova... NU! 
Har kollat på film , ''tysta leken'' och känner att jag lika väl hade kunnat sova i stället för att titta klart på den. Ehehe, den var halv seg. 
Var och kollade på dansuppvisningen med brudsen innan idag, eller ah på kvällen. Det är natt nu, hehe. Vet inte riktigt vad jag svamlar om men i alla fall så har min dag vart lite halvt seg, började med att pappa ringde och väckte mig vid halv nio sen hämtade han mig hos Moa vid tio. Så har jag städar rummet & pluggat till moppeprovet, eller gjorde ett test och kollade igenom mina fel sen. Sen skjutsade morfar upp mig till Moa igen så stack vi ner till skillingehus därefter. Eller Moas morfar hämtade oss som sen hämtade Malin, onödig fakta.I alla fall så får dem tjejerna verkligen mig på bra humör!  
Är verkligen jätte trött därför allt svamel. Mår illa också faktiskt, äe. Funderar på att lägga ifrån mig datorn och sova nu faktiskt. 
Kanske borde göra lite tidsinställda inlägg så de kommer upp något då & då? Något att fundera på! Smart är jag. 
Äsch, slutar att skriva massa onödiga saker, pappa & mamma kommer förmodligen att tvinga mig att gå upp vid tio i morgon så kanske bäst att lägga ifrån sig datorn och sova.. Har sådana stora svarta ringar runt ögonen också, fint, vackert. gött, Godnatt! 

/ Rebecka





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0