Jag tog en break ifrån det hela, tror jag ..

Som ni ser vilket inte jag gör så har vi en ny design. Den kommer inte fram & jag har klickat på f5 hela tiden men de funkar inte, men ''tålamod''
Har inte bloggat på ett tag, men tog en bloggpaus var lite trött på designen så det var inte kul att blogga just då. Men nu kör vi båda två igen, blir alltid roligare med en nyare design. I morgon börjar även  allvaret, skolan börjar igen efter en veckas påsklov. Lovet har vart chill, umgåtts med vänner & tillbringade helgen med Moa illbra var helgen! Den tjejen får mig alltid på bra humör :D 
Har inte så överdrivet mycket att skriva just nu, är ganska trött & ska alldeles strax stänga av och försöka sova. Eller behöver inte ens försöka, kommer somna lätt. 
Skriver mer i morgon efter jag pluggat osv, kommer förmodligen att mobilblogga ganska mycket denna veckan eftersom att jag aldrig orkar starta datorn.. ehehe 

Puss / Rebecka ♥


Inte speciellt vacker, men den får duga till detta inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0