I had a dream but you charshed it with your words

Tillbringade fredag kvällen med Moa & Malin nere på ug och natten hemma hos Moa ... Ug var rätt drygt igår när vi kom dit , men de blev mycket roligare efter någon timme. 
När det stängde vid halv elva gick jag & Moa o satte oss ute på en bänk och satt där & flummade en halv timme sen gick vi hem. Somnade nästan på direkten, men vaknade några gånger.
Vi var i Jönköping innan idag med, köpe en mascara kommer en bild i slutet av inlägget, testade den när jag kom hem. Den funkade jätte bra, dock ska man inte låta det torka och sen köra på ett till lager, eller när Moa testade så blev det klumpar, men de blir förmodligen det på alla. Kan inte tänka mig annat, så ett lager räcker.

När vi hade kommit hem till Moa igen så ringde mamma och pappa o sa att dem var påväg för att hämta mig. Så har vart hemma ett par timmar nu, fick nyligen ett sms ifrån Moa ifall jag kunde sova hos henne inatt igen. Så ska gå ner och prata med mamma och pappa om den saken. Hörs senare! 

/ Rebecka 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0